Klanttevredenheid

In 2016 heeft de praktijk een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder cliënten, met een in dat jaar afgeronde behandeling.

Het gemiddelde cijfer is een 9,2!

Grote tevredenheid over de praktijk, de bereikbaarheid, de samenwerking en behandeling.

  • Een greep uit de geplaatste commentaren:
    “Niet alleen ben je een goede logopediste, maar ook een heel prettig mens. Dat is erg belangrijk, dankjewel”
  • “Heel fijn hoeveel geduld ze had en hoe ze met mijn kind omging”
  • “Prettige sfeer en professioneel”
  • “Je doet het fantastisch. Ga zo door! Wij zijn erg tevreden over jouw manier van aanpak”
  • “Mijn logopediste is een zeer goede logopediste. Met weinig woorden van uitleg begrijpt ze je hulpvraag en gaat ze er mee aan de slag. TOP”
  • “Wij zijn heel goed geholpen”
  • “Ze is altijd geduldig en belangstellend”
  • “In 1 woord top”

Commentaren uit eerder klanttevredenheidsonderzoek:

  • “Wij waren héél blij met ‘onze’ logopedist. De uitspraak verbeterde met sprongen en het zelfvertrouwen heeft toen echt een boost gekregen. Bedankt!”
  • “Laagdrempelig, aardig, open, duidelijk, enthousiast”
  • ” Mijn kind vindt het een uitje om naar Jera te gaan. Het wil graag oefenen voor Jera. De oefeningen zijn erg goed en duidelijk. Er wordt echt naar het kind gekeken.”
  • “Wij hebben het geluk een logopediste te hebben gevonden, die volledig toegewijd is en heel duidelijk is in haar uitleg en met veel passie haar beroep uitoefent.”
  • “Wij zijn zeer tevreden over de manier van werken met ons kind. Er wordt ook duidelijk vooruit gekeken en voortdurend overlegd met ons over de voortgang.”
  • “Jera, ik vind het geweldig hoe je het doet.”